Tekkis küsimus?
Pole probleemi.

Siit leiad infot, kuidas meie veebipoodi kasutada ning palju muudki.

KKK – Korduma Kippuvad Küsimused

Kuidas ma lehel tellimust saan esitada?

Vali välja sobivad tooted ja lisa need ostukorvi. Tellimuse vormistamisel täida kohustuslikud väljad ja vali sobiv kauba kohale toimetamise viis. Veebipoes vormistatud tellimuste eest saab tasuda mugavalt läbi pangalingi või ülekandega.

Kas ma pean tellimiseks kasutaja tegema?

Poest tellides ei pea kasutajat tegema, kuid kasutaja tegemine lubab Teil paremini oma tellimusi hallata ning järgmise tellimuse tegemisel sisestatakse Teie andmed automaatselt ostukorvi väljadesse.

Kas teil on seda rooli, rehvi, coiloverit....?

Meil müügis olevad kaubad on meil reeglina ka e-poes üleval, samas tellime kogu aeg kaupu väga erinevatelt partneritelt ja laiendame oma tarnijate võrku. Kui vajate mingit kindlat kaupa, siis kirjutage meile info@sideways.ee või võtke ühendust läbi alloleva kontaktivormi ja anname teile tagasisidet meie võimaluste kohta. Samuti jälgime meile laekunud päringuid pidevalt ja kujundame selle järgi ka oma tootevalikut.

Miks minu saadetis ei ole kohale jõudnud?

Reeglina on tegemist kauba kohalejõudmise viibimisega – sõltuvalt erinevatest sündmustest (nt jõulud, erinevad välismaa pühad) ja postiteenuse pakkujate töögraafikutest võib saadetise kättesaamine mõnikord viibida. Harilikult jõuavad saadetised mõne päeva jooksul ikkagi kohale. Kui ka mõni päev hiljem pole tellitud kaup teieni jõudnud, siis tasub:

1) kontrollida, et tellimuses olnud aadress (pakiautomaadi puhul tel number) on korrektne;
2) küsida oma pereliikmete käest, ega nad ei ole vastu võtnud või näinud saabunud pakki või turvaümbrikku või postiasutuse vastavat teatist ning unustanud teile öelda;
3) kui saadetist aga ikka ei tule, palun võtke meiega ühendust meiliaadressil info@sideways.ee.

Kuidas saan toodet tagastada?

Toote saab tagastada 14-päeva jooksul, kui seda ei ole kasutatud või kahjustatud ning on originaalpakendis.

Kas ei leidnud küsimusele vastust? Võta ühendust läbi alloleva kontaktivormi!

Kui soovid meiega ühendust võtta:
E-mail: info@sideways.ee
Tel: +37256270083

NB! Füüsilist poodi meil ei ole.
E-poe klienditeenindus vastab kirjadele ja võtab kõnesid vastu järgnevatel aegadel:
E-R 9:00-17:00, L-P SULETUD
Tellimused paneme teele 1-3 tööpäeva jooksul, peale arve tasumist.

Breakloose OÜ
Registrikood 14572088
Tallinn, Keskuse tn 20, 12911